Top نحوه ثبت نام برای خرید ارز دیجیتال Secrets

Wiki Article

برگزیده سوالات متداول ویدئو آموزشی اینفوگرافیک شرایط و قوانین استفاده ابزارهای ارزدیجیتال مبدل قیمت ارز دیجیتال محاسبه سود استخراج قیمت ارز دیجیتال اوج قیمت ارزهای دیجیتال مفاهیم پایه آشنایی با بلاک چین آشنایی با بیت کوین آشنایی با اتریوم صفر تا‌‌ صد امنیت تحلیل قیمت تحلیل قیمت بیت کوین تحلیل قیمت آلت کوین‌ها تحلیل قیمت اتریوم تحلیل فاندامنتال ارزدیجیتال فرصتهای شغلی تبلیغات درباره ما ارتباط با ما کلیه حقوق این سایت نزد ارزدیجیتال محفوظ بوده و بازنشر محتوا با ذکر منبع بلامانع است.

اگرچه بیت کوین را می‌توان به روش‌های دیگری مانند گروه‌های تلگرامی یا واتس‌اپی و یا از افراد حقیقی خریداری کرد، امن‌ترین روش، مراجعه به یک وب‌سایت صرافی معتبر است.

بهترین جایی که می‌توانید ارز دیجیتال موردنظر خود را خریداری کنید صرافی ارز دیجیتال است.

۲.۳.۷.۱ مواردی که در زمان انتخاب صرافی باید به آنها توجه کرد:

انتشار هرگونه دیدگاه غیراقتصادی، تبلیغ سایت، تبلیغ صفحات شبکه‌های اجتماعی، قراردادن اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط غیرمجاز است.

در این نوع سفارش، صرافی به طور خودکار بهترین قیمت موجود را برای ما پیدا می‌کند و سفارش سریع تکمیل می‌شود.

جهت افزایش سطح امنیت حساب کاربری لازم است کد دو عاملی گوگل در نوبیتکس را فعال نمایید.

سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال این میزان از محبوبیت و همچنین سود دهی بالای بیت کوین سبب شده تا بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال انجام معامله بر روی این رمز ارز باشند لذا به دنبال یادگیری روش های خرید و فروش بیت کوین به منظور به دست آوردن سود حداکثری و کاهش ریسک تحمیل زیان به حداقل ممکن هستند .

معمولاً کاربران در این صرافی حساب خود را با بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری شارژ می‌کنند و سپس با تبدیل آن به ارز دیجیتال دیگر ترید می‌کنند.

لازم به ذکر است که این روش بسیار خطر ناک و پر ریسک می باشد لذا توصیه می شود که تا حد ممکن از این طریق خرید و فروش بیت کوین را انجام نداده زیرا امکان برخورد با افراد کلاهبردار و از دست دادن کل دارایی بیت کوین به دلیل برگشت ناپذیر بودن معاملات دیجیتال وجود خواهد داشت .

قبل از خرید بیت کوین، باید بدانید که نیاز به جایی برای نگهداری بیت کوین دارید.

اگر ساکن ایران هستید، خرید مستقیم بیت کوین با ریال و کارت بانکی از طریق سایت‌های ایرانی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است.

توجه: احراز هویت در صرافی بایننس اجباری شده است و به‌دلیل تحریم‌ها، معامله‌گران ایرانی دیگر قادر نیستند در این صرافی معامله کنند.

Report this wiki page